Kontaktujte nás

📩 Kontaktujte nás

Máte otázku ohľadom objednávky, produktu alebo platby?
Radi Vám pomôžeme!

✉️ Kontakt cez e-mail

Najrýchlejšie nás zastihnete e-mailom – odpovedáme spravidla do 24 hodín (v pracovné dni).

📧 ebrat@ebrat.sk

Prosíme, uveďte v správe číslo objednávky (ak ju už máte), aby sme Vám vedeli rýchlejšie pomôcť.


✏️ Čo robiť, ak chcem zmeniť objednávku?

Po odoslaní objednávky nie je možné vykonávať v systéme žiadne zmeny. To znamená, že nie je možné pridávať alebo odoberať produkty, meniť adresu doručenia ani spôsob platby.

Ak je zmena objednávky nevyhnutná, prosíme Vás:
➡️ pošlite nám e-mail s požiadavkou na zrušenie objednávky,
➡️ následne vytvorte novú objednávku so všetkými správnymi údajmi a produktmi.

Týmto spôsobom zabezpečíme, že dostanete presne to, čo potrebujete.


📦 Čo robiť, ak chcem vrátiť zakúpený tovar?

Ak sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodnete odstúpiť od nákupu, máte na to samozrejme právo – za predpokladu, že tovar nebol otvorený a originálne balenie nie je poškodené.

V takom prípade nás prosím kontaktujte prostredníctvom e-mailu:
📧 reklamacie@ebrat.sk

Náš reklamačný tím s Vami dohodne všetky podrobnosti týkajúce sa vrátenia.
Po vzájomnej dohode Vám poskytneme ďalšie pokyny na zaslanie tovaru späť.


Sme tu pre Vás – tešíme sa na Vašu správu!
Tím ebrat.sk

Prihlásenie

Zákaznícka linka:

Telefón: 0948 121 328

Email: ebrat@ebrat.sk

Waluty
viac viac
nahor
Shop is in view mode
Zobraziť plnú verziu stránky
Sklep internetowy Shoper.pl