
Informácie E-shop so zdravými potravinami. Ak hľadáte miesto, kde si môžete kúpiť kvalitné zdravé jedlo za rozumné ceny, naša široká ponuka vás určite zaujme.
Quinoa biela 1kg





Popis
Quinoa biela 1 kg
PRÍRODNÝ VÝROBOK, VYSOKÁ KVALITA
Výrobok je balený v obale typu „doypack“ so zipsom, ktorý umožňuje dlhodobú čerstvosť, pretože takéto obaly sa dajú mnohokrát otvárať a zatvárať a samotný obal je odolný, čo je pri preprave dôležité.
Quinoa je pseudo-zrno, ktoré je po stáročia cenené v Južnej Amerike, odkiaľ pochádza. Quinoa je predovšetkým bohatým zdrojom plnohodnotných bielkovín, preto funguje dobre ako doplnok k vegetariánskej strave. Quinoa navyše obsahuje nenasýtené tuky (kyselina linolová, olejová a linolová). Ich konzumácia prispieva k znižovaniu hladiny cholesterolu a znižuje riziko aterosklerózy a ďalších kardiovaskulárnych chorôb.
Obsah:
Balenie obsahuje 1 kg quinou.
Spôsob prípravy:
- Quinoa by sa mala pred varením opláchnuť, aby sa zbavili saponínov, ktoré majú horkú chuť. Ak voda zle pení, stačí ju raz opláchnuť, keď je veľa peny a voda je zakalená, treba ju 2-3 krát opláchnuť a potom vypustiť.
- Quinoa by sa mala variť asi v 2 objemoch vody - to znamená asi v dvoch pohároch vody na každý pohár quinoa.
- Quinoa by mala byť varená, zakrytá 12 až 15 minút na miernom ohni.
- Po uvarení môže byť quinoa chladená v sklenených alebo kovových (nie plastových) obaloch až na tri dni.
Spôsob skladovania:
Výrobok skladujte na suchom a chladnom mieste, mimo dosahu detí.
Doplňujúce informácie:
V závode sú tiež balené: mandle, rôzne orechy, sezam, sója, výrobky obsahujúce lepok.
Dátum spotreby / Krajina pôvodu
Informácie o produktoch | Produkty pre balík sú vyberané náhodne, nie je možné zvoliť dátum spotreby a krajinu pôvodu. |
Informácie o fotografii | Misa, v ktorej je výrobok prezentovaný, sa nepredáva. Fotografia má iba informačný charakter a slúži na uvedenie produktu. |
Kod EAN | 5906721135784 |
Krajina pôvodu | Peru |
Dátumy spotreby | 2026.05.05 |
Hodnotenia výrobkov (0)



Zobrazia sa všetky recenzie (pozitívne aj negatívne). Overujeme, či pochádzajú od zákazníkov, ktorí si produkt zakúpili.